- Главная
- Книги
- Билингвы и книги на иностранных языках
- Литература на иностранном языке
- Литература на английском языке
- Young adult на английском языке
- Артбуки
- Биографии. Мемуары
- Дизайн. Мода. Фотография
- Досуг. Развлечения
- Естественные науки
- Журналистские расследования
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Культура. Искусство
- Курсы изучения языка
- Медицина
- Нехудожественная литература на английском языке
- Педагогика. Воспитание
- Психология
- Путеводители на английском языке
- Спорт
- Философия. Религия
- Художественная литература на англ. языке
- Эзотерика
- Экономика. Бизнес
- Главная
- Лабиринт
- Книги
- Билингвы и книги на иностранных языках
- Литература на иностранном языке
- Литература на английском языке
- Спорт
- Total Competition. Lessons in Strategy from Formula One Simon & Schuster
Total Competition. Lessons in Strategy from Formula One Simon & Schuster
2 814
Наличные, б/н, visa, qiwi, webmoney, я.деньги
В наличии на складе интернет-магазина.
Интернет-магазин отправит завтра в ваш населенный пункт от 100 .
Оплачивайте при получении или любыми другими способами.
Total Competition is the most compelling, comprehensive and revealing insight into what it takes to get to the top in Formula One that has ever been published.
Across four decades, Ross Brawn was one of the most innovative and successful technical directors and then team principals in Formula One. Leading Benetton, Ferrari, Honda, Brawn and Mercedes, he worked with drivers such as Michael Schumacher, Jenson Button and Lewis Hamilton to make them world champions. In 2017, he was appointed F1's managing director, motor sports, by the sport's new owners Liberty Media. Now, in this fascinating book written with Adam Parr (who was CEO and then chairman of Williams for five years), he looks back over his career and methods to assess how he did it, and where occasionally he got things wrong.
Total Competition is a definitive portrait of modern motorsport. In the book, Brawn and Parr explore the unique pressures of Formula One, their battles with Bernie Ecclestone, and the cut-throat world they inhabited, where coming second is never good enough. This book will appeal not only to the millions of Formula One fans who want to understand how Brawn operates, it will also provide many lessons in how to achieve your own business goals.
Характеристики
- Производитель: Simon & Schuster
Рекомендуем
Как сделать заказ:
- Нажмите кнопку «В магазин».
- На сайте интернет-магазина оформите заказ.
- Ожидайте товар (скорость доставки впечатляет).
Заказывая товар через наш сайт вы можете быть уверены в том, что товар будет качественным и доставка будет в срок.
Более 1 000 000 покупателей уже воспользовались нашим сервисом.
Оцените нас — сделайте заказ прямо сейчас!